Wybierz ustawienia regionalne:
Zatwierdź

Kategorie

Strony informacyjne

Regulamin serwisu internetowego

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

www.hurt.speeder.com.pl

§ 1 DEFINICJE

  1. Użyte w Regulaminie definicje oznaczają:
    1. KONTO – konto Klienta utworzone podczas rejestracji w Serwisie.
    2. KLIENT – podmioty, które na podstawie odrębnej umowy zawartej ze Sprzedawcą nabywają Towary w Serwisie w opcji zalogowania do założonego wcześniej Konta.
    3. REGULAMIN – niniejszy dokument.
    4. SERWIS – platformę zakupową działającą pod adresem www.hurt.speeder.com.pl, za pośrednictwem której Klient może złożyć Zamówienie, obejmującą wszelkie treści, narzędzia, cechy i funkcjonalności oferowane na platformie lub za jej pośrednictwem
    5. SPRZEDAWCA – SPEEDER PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Murowanej Goślinie, przy ul. Polnej 29, 62-095 Murowana Goślina, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001131570, NIP: 7773434922, REGON: 529880224, o kapitale zakładowym 5.000,00 zł opłaconym w całości.
    6. TOWAR, PRODUKT – rzecz ruchomą, prezentowana w Serwisie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
    7. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a zarejestrowanym Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego.
    8. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Platforma zakupowa działająca pod adresem www.hurt.speeder.com.pl w ramach Serwisu prowadzona jest przez SPEEDER PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Murowanej Goślinie, przy ul. Polnej 29, 62-095 Murowana Goślina, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001131570, NIP: 7773434922, REGON: 529880224, o kapitale zakładowym 5.000,00 zł opłaconym w całości.
  2. Sprzedawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany z Serwisem przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: biuro@speeder.com.pl. Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez każdego Klienta do bezpośredniej i szybkiej komunikacji ze Sprzedawcą. Ze Sprzedawcą można się kontaktować również pisemnie, pod adresem: ul. Polna 29, 62-095 Murowana Goślina oraz pod numerami telefonu: +48616704047 (godziny pracy Sklepu 8-16 w dni robocze, opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient). Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
  3. Przedmiotem działalności Serwisu jest sprzedaż produktów aktualnie znajdujących się w asortymencie oraz umożliwienie Klientowi składania Zamówień na oferowane produkty poprzez stronę internetową. Korzystanie z tej usługi możliwe jest po rejestracji i zalogowaniu się Klienta w Serwisie z wykorzystaniem indywidualnego Konta.
  4. Serwis skierowany jest wyłącznie do podmiotów profesjonalnych, nie będących konsumentami i tylko takie podmioty mają prawo dokonywać zakupów w jego ramach. Serwis przy tym respektuje uprawnienia przedsiębiorców mających status konsumenta w rozumieniu art. 3855 Kodeksu cywilnego.
  5. Przed zarejestrowaniem się w Serwisie, każdy Klient ma obowiązek zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności, które tworzą prawnie wiążącą Umowę pomiędzy Klientem a Sprzedawcą dotyczącą dostępu i korzystania z usług Serwisu.

 

§ 3 WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Serwisu:
    1.  połączenie z siecią Internet,
    2. trzy najnowsze wersje przeglądarki internetowej umożliwiającej wywołanie i przeglądanie na ekranie komputera (lub innego urządzenia elektronicznego) plików hipertekstowych (HTML),
    3. minimalna szerokość ekranu, do jakiego dopasowuje się strona bez utraty funkcjonalności wynosi 360 px,
    4. aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
    5.  włączona obsługa Cookies i Java Script,
    6. program do odczytu plików formatu PDF.
  2. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Serwis nie gwarantuje prawidłowości swojego funkcjonowania i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i adekwatność korzystania z niego.
  3. Serwis nie korzysta w ramach swojego funkcjonowania z automatycznego podejmowania decyzji. Względnie Serwis może korzystać z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Serwis nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia umowy, czy też możliwości korzystania z usług elektronicznych. Efektem korzystania z profilowania może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przesłanie propozycji produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu.
  4. Klient może dokonać subskrypcji newsletteru Serwisu, czyli cyklicznej wysyłki informacji o produktach i usługach Serwisu. Aby zapisać się na newsletter Klient wpisuje swój adres e-mail w formularzu newsletter znajdującym się na stronie internetowej Serwisu, jednocześnie potwierdzając zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu i kierowanie na podany e-mail treści promocyjnych. Z newsletteru można zrezygnować w każdej chwili, a w tym celu Klient jest proszony o przekazanie oświadczenia o rezygnacji poprzez e-mail Serwisu: rodo@speeder.com.pl lub wybranie linku rezygnacji w wiadomości e-mail dostarczanej z newsletterem.

 

§ 4  BEZPIECZEŃSTWO TREŚCI

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym, w tym w opiniach do Towarów. Za treści bezprawne uznaje się między innymi treści, które:
    1. są niezgodne z tematyką Serwisu — wypowiedzi powinny być związane z treściami pojawiającymi się w ramach Serwisu, tj. kwestiami związanymi z oferowanymi Towarami i ich zastosowaniem;
    2. dotyczą spraw technicznych związanych z funkcjonowaniem Serwisu – sprawy techniczne powinny być zgłaszane przez Klientów elektronicznie na adres e-mail biuro@speeder.com.pl ;
    3.  zawierają linki prowadzące do innych stron czy plików;
    4. służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Serwisu, np. promowaniu konkurencyjnych platform internetowych;
    5. służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych, w szczególności poprzez zamieszczanie reklam, sprzedaż oraz promowanie produktów, usług, projektów, zbiórek. Wyjątek stanowią treści zamieszczane w Serwisie przez Sprzedawcę, które będą służyć działaniom reklamowym, promocyjnym, marketingowym Klientów;
    6. służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa i wyłudzania środków finansowych od innych Klientów;
    7. nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym zwierząt, lub pochwalają taką przemoc;
    8. propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
    9. nawołują do nienawiści na tle różnic płciowych, seksualnych, narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, lub pochwalają taką nienawiść;
    10. znieważają grupę ludności albo poszczególne osoby z powodu jej przynależności płciowej, seksualnej, narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości;
    11. zawierają treści o charakterze szowinistycznym i mizoginistycznym, jak również noszące znamiona dyskryminacji płciowej;
    12. zniesławiają lub znieważają lub jakkolwiek naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby trzeciej;
    13. zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
    14. nawołują do zachowań niebezpiecznych lub pochwalają takie zachowania;
    15. obrażają uczucia religijne;
    16. mogą wywoływać dyskomfort innych Klientów, w szczególności poprzez brak empatii lub szacunku innych Klientów
    17. naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobry obyczaje w inny sposób.
  2. W przypadku naruszenia powyższych wytycznych Serwis zastrzega sobie prawo do moderacji i usuwania takich treści bez informowania o tym Klineta je zamieszczającego. Zamieszczanie treści wskazanych powyżej w Serwisie będzie skutkować konsekwencjami przewidzianymi w niniejszym Regulaminie w tym nawet usunięciem Konta z Serwisu.
  3. Klient, który uważa opublikowaną w Serwisie treść za nielegalną lub naruszającą warunki Regulaminu, może w każdym czasie przesłać do Serwisu zgłoszenie dotyczące tej treści. Zgłoszenie takie powinno zostać złożone na adres e-mail Serwisu i zawierać wskazanie konkretnej treści, która narusza powyższe wytyczne lub przepisy powszechnie obowiązującego prawa, argumenty za jej usunięciem i dokładne określenie zgłaszającego wraz z jego danymi kontaktowymi oraz danymi pozwalającymi na jego identyfikację. Anonimowe odwołania nie będą rozpatrywane.
  4. Każde prawidłowe zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez Serwis w terminie nie później niż 14 dni od jego otrzymania. Zgłaszający otrzyma potwierdzenie wpłynięcia zgłoszenia.
  5. Serwis podejmuje decyzję co do zgłoszenia w sposób terminowy (do 14 dni), niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. O podjętej decyzji Serwis powiadomi Klienta drogą elektroniczną lub na piśmie.
  6. Decyzja Serwisu może polegać na usunięciu treści lub pozostawieniu treści w Serwisie.
  7. Zarówno Klient, który zamieścił treść jak i zgłaszający mogą odwołać się od decyzji Serwisu w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia jej usunięcia. Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie.
  8. Serwis rozpatrzy takie odwołanie w terminie 14 dni od jego otrzymania. Decyzja w przedmiocie odwołania jest ostateczna.
     

§ 5 REJESTRACJA W SERWISIE KLIENTA B2B

  1. Rejestracja w Serwisie jest nieodpłatna, lecz obowiązkowa. Serwis nie dopuszcza składania Zamówień bez konieczności rejestrowania się i logowania w Serwisie.
  2. Celem zarejestrowania się w Serwisie wymagane jest wypełnienie formularza elektronicznego i podanie wymaganych tam danych, jak również zapoznanie się z Regulaminem i jego załącznikami oraz akceptacji ich postanowień.
  3.  Do założenia Konta konieczne jest podanie następujących danych:
    1. W przypadku Kont zakładanych przez osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą:
      1. Imię i nazwisko,
      2. Firma (tj. nazwa, pod którą podmiot występuje w obrocie gospodarczym),
      3. Adres e-mail,
      4. NIP,
      5. Adres prowadzenia działalności gospodarczej,
      6. Opcjonalnie numer telefonu,
      7. Login,
      8. Hasło.
    2.  W przypadku kont firmowych zakładanych przez osoby prawne i jednostki organizacyjne:
      1.  Imię i nazwisko osoby kontaktowej,
      2. Nazwa i forma prawna,
      3. Adres siedziby,
      4. NIP,
      5. Adres e-mail,
      6. Opcjonalnie numer telefonu,
      7. Login,
      8. Hasło.
  4. W celu ochrony Konta oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa Klientów i zgodności działania z przepisami prawa oraz z Regulaminem, Sprzedawca może weryfikować informacje umieszczone w Koncie Klienta lub poprosić Klienta o udzielenie odpowiedzi na odpowiednie pytania, zwrócić się o dostarczenie pewnych informacji lub udzielenie wsparcia przy procedurach weryfikacyjnych. Mają one na celu potwierdzenie, że osobą uzyskującą dostęp do Konta Klienta jest do tego uprawniona. Sprzedawca może zweryfikować numer telefonu Klienta, adres e-mail, metodę płatności, czy też rachunek bankowy. Weryfikacja następuje pod rygorem zawieszenia lub usunięcia Konta.
  5. Logowanie do Konta następuje poprzez podanie przez Klienta jego adresu e-mail/loginu oraz hasła.
  6. Klient może posiadać tylko jedno Konto, a próby założenia kolejnego Konta będą blokowane.
     

§ 6 USUNIĘCIE KONTA Z SERWISU

  1. Spółka zastrzega możliwość usunięcia Kont nieaktywnych (przez okres min. 6 miesięcy).
  2. W celu usunięcia Konta, Klient składa odpowiednią dyspozycję za pośrednictwem poczty elektronicznej – w wiadomości e-mail, którą przesyła na adres biuro@speeder.com.pl.
  3. Po złożeniu takiej dyspozycji konto zostanie zawieszone w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania dyspozycji i pozostanie ono nieaktywne do czasu zakończenia wszelkich powiązanych z nim transakcji i należności względem Sprzedawcy. Następnie zostanie usunięte z Serwisu.
  4. Klient może dokonać reaktywacji konta poprzez zalogowanie się do niego w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia jego dezaktywacji. Po upływie 30 dni (lub po upływie terminu niezbędnego do ochrony interesów Sprzedawcy w zależności od tego, który z nich upłynie szybciej) konto i powiązane z nim dane zostaną usunięte.

§ 7 ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia mogą być dokonywane wyłącznie przez zalogowanych Klientów. Serwis nie dopuszcza możliwości dokonywania zamówień przez Klientów niezalogowanych.
  2. Informacje o dostępnym asortymencie w Serwisie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  3. Klient, składając Zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych produktów w Serwisie . Proces zamawiania produktu rozpoczyna się potwierdzeniem cech świadczenia poprzez Stronę produktową. Klient, w toku procesu zamawiania, informowany jest o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy. Przed złożeniem Zamówienia (poprzez użycie przycisku „Zamawiam i płacę”) Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem wraz z zapoznaniem się z Polityką prywatności i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Zamówienia.
  4. Wysłane przez Sprzedawcę potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem złożenia Zamówienia (przycisk „Zamawiam i płacę”) Klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści Serwis, umowa nie zostanie zawarta.
  5. Ocena czy Klient będący przedsiębiorcą wpisanym do rejestru CEIDG ma status Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta jest dokonywana przez Serwis w stosunku do indywidualnego przypadku.
  6. W celu złożenia Zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w Serwisie: zamawianych produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz wskazać adres dostawy. Wybór dokonywany jest przez: wybranie produktu i dodanie go do koszyka.
  7. Klient może wybrać nieograniczoną ilość produktów do Zamówienia spośród ilości danego Produktu dostępnego dla Zamówień, a w po przejściu do Koszyka otrzyma podsumowanie wybranych Produktów. Jeżeli ilość Produktów jest ograniczona, Serwis zaznacza taką informację na stronie produktowej.
  8. W przypadku niedostępności Produktów objętych Zamówieniem w magazynie, u dostawców Serwisu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji całego Zamówienia, Serwis ma prawo do realizacji zamówienia w częściach. W takim przypadku, Serwis poinformuje Klienta o niedostępności części Produktów oraz dokona wysyłki dostępnej części Produktów objętych Zamówieniem, a brakujące elementy Zamówienia zostaną wysłane w możliwe najszybszym terminie.

 

§ 8 CENA PRODUKTÓW ORAZ FORMY PŁATNOŚCI

  1. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Serwisu zawierają podatek VAT (jeżeli ze względu na miejsce dostawy Towaru jest naliczany) i nie obejmują kosztów dostawy. Cena może zawierać w sobie indywidualnie naliczoną zniżkę lub rabat, przydzielony Klientowi w sposób zautomatyzowany – informacja o tym zamieszczona jest w podsumowaniu Zamówienia.
  2. Dostawa towaru odbywa się w następujących wariantach oferowanych w Serwisie:
    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.
    2. osobisty odbiór w sklepie - ul. Polna 29, 62-095 Murowana Goślina
  3. Informacje o kosztach dostawy dostępne są w procesie zamawiania przed złożeniem takiego Zamówienia.
  4.  Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Produkty:
    1. płatność w opcji „za pobraniem” gotówką lub kartą w zależności od możliwości sprzętowych kuriera,
    2. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek Sprzedawcy.
  5. W razie dokonania Zamówienia i wybrania innej opcji płatności niż przy odbiorze. a niezaksięgowania wpłaty na poczet tego Zamówienia w ciągu dziesięciu (10) dni, Zamówienie zostaje anulowane. Po pięciu (5) dniach roboczych od dokonania Zamówienia w przypadku braku zaksięgowania wpłaty Klient otrzyma na podany adres e-mail przypomnienie o wykonaniu płatności.
  6. Wydanie Zamówienia nastąpi w czasie określonym w potwierdzeniu Zamówienia i zaakceptowanym uprzednio przez Klienta, nie później jednak niż w ciągu pięciu (5) dni od daty zawarcia umowy. Na stronie produktowej Serwis podaje przewidywany czas wysyłki Zamówienia. 
     

§ 9 REKLAMACJE

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu zgodnego z umową i bez wad oraz do należytego wykonywania umówionych usług.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w momencie jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tego momentu, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego prawnych poprzedników lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Przy tym domniemuje się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
  3. W przypadku umów zawieranych z Przedsiębiorcami o uprawnieniach konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi i/lub odpowiedzialności kontraktowej za świadczone usługi. Jest ona wyłączona w stosunku do Klienta o pozostałym statusie.
  4. Produkt jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
    1. Cechy takie jak opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
    2. Przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Klientowi, o którym Klient powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
    3. Odpowiedniość i przydatność do celów, do których zazwyczaj używa się Produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    4. Ilość i cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Produktu tego rodzaju i których Klient może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu;
    5. Sposób dostarczenia wraz z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Klient może rozsądnie oczekiwać;
    6. Jakość, która musi opowiadać takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Serwis udostępnił Klientowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
  5. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego produktu lub świadczonych usług, Przedsiębiorca o prawach konsumenta może złożyć reklamację i poinformować Sprzedawcę o zaobserwowanych nieprawidłowościach oraz udokumentować nieprawidłowości celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia i do poinformowania Przedsiębiorcy o prawach konsumenta o rozstrzygnięciu i dalszym postępowaniu w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub na innym trwałym nośniku.
  7. W przypadku braku zgodności Produktu z umową Przedsiębiorca o prawach konsumenta może żądać jego naprawy lub wymiany. Serwis może wymienić towar, jeśli Przedsiębiorca o prawach konsumenta zażądał jego naprawy lub naprawić go, gdy Klient zażądał jego wymiany tylko jeśli zapewnienie zgodności towaru z umową w pierwotnie wybrany przez Klienta sposób jest niemożliwe albo wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. W takim przypadku Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z umową, wartość Produktu zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.
  8. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, gdy:
    1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową;
    2. Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową;
    3. brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;
    4. brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  9. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową. Sprzedawca zwraca kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny.
  10. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
  11. Sprzedawca ma obowiązek dokonać naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, przy uwzględnieniu specyfiki towaru i celu, w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca. Klient ma obowiązek udostępnić Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Klienta towar na swój koszt, a jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności, Sprzedawca zdemontuje oraz zamontuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany lub zleci wykonanie tych czynności na swój koszt. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. W niektórych przypadkach nie jest konieczne wysyłanie reklamowanego Produktu, a Sprzedawca może poprzestać na oględzinach zdjęć dostarczonych przez Klienta, o czym poinformuje go po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego.
  12. Klient nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.
  13. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez Klienta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Klient zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową
  14. W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawcy zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  15. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Ponadto pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Prawo takie nie przysługuje Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta.
     

§ 10 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący Przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Powinien wtedy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu Towaru do Sprzedawcy. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego w załączniku do Regulaminu. Termin uważa się za zachowany jeżeli Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta wyśle oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na e-mail: biuro@speeder.com.pl najpóźniej w ostatnim dniu 14-dniowego okresu. Sprzedawca po wpłynięciu oświadczenia o odstąpienia w formie elektronicznej na ww. e-mail lub adres pocztowy potwierdzi niezwłocznie jego wpływ przez wysłanie informacji na adres poczty internetowej odstępującego. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po ww. terminie nie wywołuje skutków prawnych.
  2. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta powinien postępować z Towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli zwracany Towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego, według wyboru Sprzedawcy.
  3. Prawo Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem Zamówienia m.in. jest rzecz:
    1. nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. docięte na zamówienie elementy);
    2. która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  4. Zwracany Towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu na adres Sprzedawcy, tj. ul. Polna 29, 62-095 Murowana Goślina. Konsument lub Przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy (koszty odesłania).
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, wszystkie dokonane przez Przedsiębiorcę o uprawnieniach konsumenta płatności, w tym koszty dostawy, zostaną przekazane na rzecz Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6.  Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, chyba, że Klient w sposób wyraźny złoży przed dokonaniem zwrotu inną dyspozycję zwrotu niegenerującą dla niego dodatkowych kosztów (np. w oświadczeniu o odstąpieniu).
  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania zamówionego towaru  z powrotem od Kupującego lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
     

§ 11 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Internetowej Serwisu.

 

§12 PRAWA AUTORSKIE

  1. Regulamin oraz wszelkie treści umieszczone w Serwisie, w tym zdjęcia i opisy, stanowią przedmiot praw autorskich w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, bądź dokonywanie ich opracowań, w całości lub w części, jakimikolwiek metodami, urządzeniami, technikami, bez pisemnej zgody Serwisu jest zabronione.
  2. Korzystanie z Serwisu na podstawie Regulaminu oraz umowy o prowadzenie konta, nie oznacza nabycia przez Klientów jakichkolwiek praw własności intelektualnej do Serwisu oraz jego elementów.

 

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Na każdy sprzedany przez Sprzedawcę Produkt wystawiana jest faktura VAT lub inny dokument rozliczeniowy zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w formie tradycyjnej wraz z dostawą towaru. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej.
  2. Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Przedsiębiorców o prawach konsumenta spory te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego.
  3. Regulamin nie ogranicza żadnych praw konsumentów (przedsiębiorców o prawach konsumenta) do ochrony, które mogą Klientowi przysługiwać zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami w kraju jego zamieszkania.
  4. Zmiana Regulaminu z ważnych powodów, może nastąpić m.in. w celu:
    1. odzwierciedlenia zmian i rozwoju w sposobie prowadzenia działalności przez Sprzedawcę;
    2. zapobiegania nadużyciom, szkodom lub ze względów bezpieczeństwa;
    3. dopasowania Regulaminu do zmian technologicznych wprowadzanych w ramach funkcjonalności Serwisu;
    4. odzwierciedlenia zmian warunków rynkowych lub standardowych praktyk branżowych;
    5. wprowadzenia zmian redakcyjnych do Regulaminu (przykładowo celem poprawienia błędów gramatycznych lub ortograficznych), o ile zmiany te nie doprowadzą do merytorycznej zmiany treści lub znaczenia postanowień Regulaminu;
    6. dopasowania Regulaminu do przepisów obowiązującego prawa.
  5. W sytuacji opisanej powyżej, Sprzedawca poinformuje Użytkowników o dokonanych zmianach na 7 dni przed datą wejścia w życie zmian, w formie korespondencji e-mail, z wyjątkiem sytuacji, gdy Sprzedawca jest prawnie zobowiązana do wprowadzenia zmian w krótszym terminie lub niezwłocznie.
  6. Jeżeli Klient nie zgadza się ze zmianami wprowadzonymi do Regulaminu, może — w okresie od powiadomienia do wejścia w życie — w dowolnym momencie wypowiedzieć Umowę ze Sprzedawcą, co będzie oznaczało usunięcie Konta w trybie i na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
  7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Regulaminu, a postanowieniami zawartymi przez Sprzedawcę i Klienta w treści indywidualnych umów dotyczących świadczenia usług/sprzedaży, pierwszeństwo mają postanowienia tych umów.
Proszę czekać, trwa ładowanie....