1. DOSTAWY i KOSZTY
Zamówiony towar wysyłamy wyłącznie firmą kurierską GLS. Koszty wysyłki dla przesyłki składającej z 1 paczki o wadze do 30kg brutto:
- dla paczki o wartości poniżej 800 PLN netto
20 PLN netto przy płatności przelewem (przedpłata lub termin)
26 PLN netto przy płatności "za pobraniem"
- dla paczki o wartości powyżej 800 PLN netto
przesyłka bezpłatna
- dla przesyłki składającej się z więcej niż 1 paczki
koszty wysyłki ustalane są indywidualnie, zależnie od wartości zrealizowanego zamówienia i ilości paczek.
* Dokonanie dostawy towaru (zakończenie dostawy, a tym samym przeniesienie prawa własności towaru na nabywcę) następuje z chwilą przekazania towaru klientowi przez kuriera. Do tego czasu właścicielem towaru jest firma SPEEDER PRO Sp. z O.O. i jest ona stroną w przypadku zaginięcia przesyłki.
2. RABATY
Dla naszych klientów przewidziane są następujące rabaty:
- rabat za formę płatności:
2% - za płatność gotówką (przy odbiorze osobistym) lub "przelew przed odbiorem"
* Za płatność "za pobraniem" i płatności terminowe (odroczone) rabaty za formę płatności nie przysługują
- rabat za obroty:
2% - po przekroczeniu progu obrotów 5 000 PLN netto
3% - po przekroczeniu progu obrotów 10 000 PLN netto
4% - po przekroczeniu progu obrotów 15 000 PLN netto
5% - po przekroczeniu progu obrotów 20 000 PLN netto
6% - po przekroczeniu progu obrotów 25 000 PLN netto
* Obroty liczone są w ciągu jednego roku kalendarzowego. Obroty nie sumują się w kolejnych latach.
* Rabat wypracowany w poprzednim roku, przechodzi na rok następny.
* Rabat za obroty ulega zwiększeniu po przekroczeniu każdego kolejnego progu obrotów.
- rabat za zamówienie on-line:
1% - za złożenie zamówienia poprzez system zamówień on-line na hurt.speeder.com.pl (ustawiany domyślnie)
* Wszystkie rabaty przysługują wyłącznie kontrahentom którzy nie mają przeterminowanych płatności.
* Na asortyment pochodzący od "Krajowych Dostawców" maksymalny rabat wynosi 5%.
3. FORMY PŁATNOŚCI
Na początku współpracy umożliwiamy naszym klientom wyłącznie następujące formy płatności:
- płatność "przelew przed odbiorem" - forma sugerowana
Płatność dokonywana przelewem, na podstawie wystawionej i przesłanej przez nas faktury pro-formy, po fizycznym przygotowaniu zamówionego towaru. Dzięki temu klient za każdym razem jest powiadomiony które pozycje ze złożonego zamówienia otrzyma. Aby uniknąć opóźnień w wysyłce, należy przesłać do nas potwierdzenie przelewu e-mailem.
- płatność "za pobraniem" - forma opcjonalna, przyśpieszająca wysyłkę zamówionego towaru
Klient płaci za zamówiony towar kurierowi GLS przy odbiorze przesyłki. Staramy się w miarę możliwości powiadamiać naszych klientów o brakach w zamówionym towarze, jednak przy większym natłoku pracy (w sezonie) może to być niemożliwe ze względów czasowych.
- płatność "gotówką" - najczęstsza forma płatności przy odbiorze osobistym
Płatności terminowe (odroczone) udostępniamy jedynie naszym wieloletnim, stałym klientom. Okres kredytowania i jego wysokość ustalana jest za każdym razem indywidualnie na podstawie historii sprzedaży.
* Nie honorujemy płatności kartami kredytowymi i płatniczymi.
4. ZAMÓWIENIA
Zamówienia można składać w następujący sposób:
- on-line - poprzez system zamówień hurtowych na hurt.speeder.com.pl
- e-mailem - na adres biuro@speeder.com.pl
- telefonicznie - tylko w wyjątkowych wypadkach pod numerem 61 670-4047
Klienci odwiedzający nas osobiście w Murowanej Goślinie nie muszą wcześniej składać zamówienia - magazyn jest przystosowany również do prowadzenia "stacjonarnej" sprzedaży hurtowej.
Zamówienia są realizowane wyłącznie w kolejności ich wpływania, w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia.
5. REKLAMACJE
Reklamacje przedsprzedażne i niezgodności w dostawie.
Niezgodności w dostawie, reklamacje przedsprzedażne, towar uszkodzony podczas transportu, należy zgłaszać pisemnie (e-mailem lub faxem) w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu reklamacje tego typu nie będą uwzględniane.
Uszkodzone paczki.
W przypadku otrzymania uszkodzonych paczek w przesyłce, prosimy by przy pomocy kuriera GLS i w jego obecności spisać protokół uszkodzonej przesyłki, na wypadek gdyby uszkodzeniu uległ przesyłany towar. Umożliwi to nam zgłoszenie reklamacji w firmie GLS i przyśpieszy ewentualną wymianę uszkodzonego w ten sposób towaru, lub zwrot jego wartości.
Reklamacje posprzedażne.
Reklamacje posprzedażne, oprócz reklamowanego towaru powinny zawierać:
- zgłoszenie reklamacyjne - w formie pisemnej, zawierające nazwę reklamowanego towaru, datę sprzedaży, opis uszkodzenia, opis sytuacji w jakiej doszło do uszkodzenia, imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy do zgłaszającego.
- kopię oryginału dowodu zakupu przez użytkownia (paragon, lub faktura)
Niepełne, niekompletne reklamacje nie będą rozpatrywane.
Wysyłka reklamacji.
- Reklamacje przedsprzedażne - towaru uszkodzonego podczas transportu, lub nieprawidłowego, zostaną odebrane przez nas, na nasz koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Przesyłki nadane do nas na nasz koszt, bez wcześniejszego ustalenia, nie bedą odbierane - zostaną zwrócone do nadawcy. Towar wymieniony zostanie dołączony do następnego zamówienia
- Reklamacje posprzedażne - należy przesyłać do nas na własny koszt (nadawcy). Reklamacje te będą rozpatrzone w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Rozpatrzone reklamacje odeślemy na nasz koszt.
ver.20231015